2011. október 31., hétfő

Trick or treat???

Hétvégén volt Halloween:) Illetve számomra csak lett volna, mert az a nyavajás időjárás közbeszólt...nem is kicsit:(
Pénteken olvasgattam az időjárás jelentést....szombatra havazást mond...na remek...de biztos itt is annyira van igaza az időjósoknak, mint otthon, szóval nem kell félni, mert tuti 7ágra fog sütni a nap:) Hát úgy érzem, hogy ezek után muszáj lesz hinnem az ittenieknek...ugyanis szombaton délelőtt elkezdett esni az eső...először...na aztán ez később átváltott havazásra...de olyan hatalmas pelyhekben és sűrűn esett, hogy az valami hihetetlen volt!!! Ha nem lettem volna tisztában a dátummal biztos azt hittem volna, hogy 2 hónappal előrébb csúsztatták a karácsonyt és mármár éreztem is a késztetést, hogy nekiálljak mézeskalácsot sütni, meg a narancsokba szegfűszeget szurkálni:)
Hozzáteszem, hogy kb egész éjszaka dolgoztam a halloween jelmezemen, ami történetesen egy újságpapírból készült csini ruhácska lett volna...tiszta büszke voltam magamra, hogy milyen kreatív vagyok:) erre jön az idő és tönkretesz mindent...na de sebaj, még mindig beöltözhetek boszorkánynak:)
Apukával elmentünk vásárolni..havazik..hát a fene ott egye, annyira csak nem lehet rossz az út....hát rossz volt...a fél órás utat kb 1 óra alatt tettük meg, és ehhez hozzájön, hogy mindenhol faágak, és teljes fák hevertek az úton....ugyanis kicsit több hó esett, mint azt bárki is gondolta volna...
Rendben megérkeztünk..nagyon izgatott voltam, mert sikerült szert tenni egy új fényképezőre:D:D:Dvégre!!!!! (már nagyon hiányzott!)...na meg persze egy csomó jó cuccra..pl pumpkin pie, meg sok-sok halloween candy, persze az elmaradhatatlan duplacsokis muffin és még sok finomság:)
Visszafele szintén vagy egy órát kocsikáztunk a hóviharban...és több mint fél órán keresztül kerestünk parkolóhelyet, mert ugye a fák alá nem kéne állni, hacsak nem akarja az ember szervizbe vinni  a kocsit....
Már kintről furcsának tűnt, hogy sehol sem ég a házban a villany, pedig már sötét volt...mint utóbb kiderül, egy kedves kis faág éppen úgy döntött, hogy pont arra a vezetékre esik rá, ami az áramot szolgáltatná a háznak...
persze okos kislány nem vitt kulcsot,  mondván úgyis majd egyszerre jövünk be...hát nem:)...úgyhogy még szerencse, hogy elkaptam egy öreg nénit, aki éppen bandukolt a kocsija felé, és gyorsan elkértem a kulcsát, hogy had ne fagyoskodjak már kint:) még szerencse, hogy ez nem az első hetemen történt, mert akkor tuti minden egyes lépésnél orra esek, míg elérek az ajtóig...így is éppen elég volt vak sötétben pár táskával megpakolva, a majdnem teljesen ismeretlen lépcsőházban( mert a liftet használjuk) egyes egyesül, halloween estén felmászni a 2-ra.
Mint utóbb kiderült, a vonatok sem jártak....ami nagy szívás, mert így választhattam, h gyalogolok kb 25 km-t a hóviharban, vagy maradok itthon és kuksolok a sötétben...meg kell mondjam őszintén nem éreztem magamban elég nagy affinitást, hogy elinduljak, így bebújtam a takaró alá pulcsiban(persze a fűtéshez is áram kell....) és egy zseblámpa társoságában elkezdtem olvasni:), meg tanulmányoztam a fényképezőt!
Így ez a buli sajna kimaradt, el is szontyolodtam rendesen:( de sebaj, mert hétfőn megyek a Halloween Parade-ra:) hihihi
Vasárnap úgy döntöttem, hogy nekem sürgős késztetésem támadt beszerezni egy télikabátot, meg sapkát, sálat:) így nyakamba vettem a várost és 11-től este 7-ig össze vissza sétafikáltam, keresztül kasul Manhattenen. Megérte, mert mindent sikerült beszereznem,amit akartam, ráadásul féláron;) hát igen..megéri jól körülnézni;P Szerencsére mire hazaértem az áram is visszajött....bár a több mint 1 napos kimaradás miatt kb 15 fok volt a lakásban...viccelődtem is egyet, h mi lett volna ha egy hétig nincs áram...anyuka meg hót komolyan közölte, hogy a tv-ben bemondták, nem kell megdöbbenni, de van ahol csak a köv. hétvégére állítják vissza a dolgokat.....ja mondom még jó, hogy megcsinálták:) így egy forrócsoki és egy muffin kíséretében behuppantam a takaró alá, és megnéztem egy filmecskét:)

A legkisebb gyerkőc mostmár elég magabiztosan mászkál csak úgy ala natúr, mindenféle támaszték nélkül, sőőőt már próbálgatja a szaladgálást is.....én meg a frászt kapom, mert még sokszor elesik, és hiába gyerekbiztos a lakás....mindig a szívbaj kerülget...ja és kitalálta, hogy akkor ő már az asztal tetejére is fel tud mászni....na mondom ez az..akkor innentől kezdve tényleg két pillanatra sem lehet levenni a szememet róla...
Gondolkozom, hogy mi történt még a múlt héten....de nem nagyon emlékszem más említésre méltó dologra....

Ja igen beszélgettünk anyukával a gyógytornáról, és hogy őszinte legyek, aki jól fizető állást akar, kevés munkával, az sürgősen költözzön Finnországba, mert eddigi tapasztalataim szerint ott a legjobb!!!! Óránként egy beteg, ha 8-nál többet kezelsz, megdorgálnak, hogy enyje-bejnye, nem szabad ilyen sokat dolgozni...:P és még a fizetés is jó...egyszóval nem kell megszakadni....itt sokat dolgozol, és anyuka szavaival élve "még a villanyszerelő is többet keres, mint te":D Persze ettől függetlenül sok-sok gyógytornászt képeznek...bár kíváncsi lennék én arra  a diploma után való elhelyezkedési arányra.....

Na azt hiszem mára ennyi......:)
Pusszantáááás

1 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jó olvasni a blogod! (: Tudnál mesélni egy kicsit az ügynökségről, amivel kimentél? Jövőre én is ki szeretnék menni, de még nem tudom, hogy melyik ügynökséget válasszam. Sok időbe telt new yorki családot találnod?
    Előre is köszi a válaszod! :)
    Teri

    VálaszTörlés