2011. október 23., vasárnap


Már elég régen írtam..tudom..tudom, na de msot majd bepótlomJ

Hmmm…hol is kezdjem..mondjuk a múlt szombatnál, amikor is sikerült egy  ’kisebb’  bevásárlás során szert  tennem egy pár csizmára, futócipőre és balettcipőre….még jó, hogy magas sarkút kerestemJ A shoppingolás apropója az esti buli volt, ahova kénytelen kelletlen ki kell öltözni , mert egyébként nem engednek be a szórakozóhelyre:S megvan az előnye és a hátránya is..dehát ez van:D alkalmazkodni kell:D végül egy csizmás-szoknyás  megoldás nyerte el az első helyet, meg pár elismerő pillantástJ
Először beültünk egy bárba, egy magyar, egy dél afrikai lánnyal, majd egy csokis-martini és két ajándék shot után egy klub felé vettük az irányt, út közben pedig még egy lengyel lány is csatlakozott. A klubba ingyen bejutottunk, egész jól nézett ki a helyJ és úgy volt, hogy majd egy John nevezetű emberke érkezik az ajándék italokkal….valószínűleg elelejtett minket, vagy meg sem akart érkezni…de kb fél óra után meguntuk és mondták a lányok, hogy akkor nézzünk meg egy másik helyet…a baj csak az, hogy az utolsó vonatom 1:50-kor indul…az első meg 5:30-kor…..nem igazán éreztem magamban az erőt, hogy meg tudjam várni az elsőt, így inkább leléptem az utolsóval…ettől függetlenül nagyon élveztem ééééés meghívtak a lányok, h tartsak velük Las Vegasba hálaadás alattJ hihi
A vasárnapot relaxálósra fogtam, de azért kipróbáltam az új futócipőt egy laza 8 km-es séta futás egyvelege keretében. Konklúzió: JÓÓÓÓÓJ
Bár az este folyamán már éreztem, hogy bújkál bennem valami…hétfőre ki is derült, hogy egy cuki kis vírus volt…hétfőre torokfájás, és fejfájás….hát így nagyon nem jó dolozni…ráadásul a gyerekek is betegek voltak…pffffujjj
Persze keddre mindez elharapódzott és alig láttam ki a náthából…de azért hősiesen kibírtam a napot, majd erőt véve magamon még a spanyolra is elmentem, pedig képzelhetitek, hogy csak egy bögre forró teára, meg az ágyikómra vágytam…de előző héten is kihagytam…szóval nem szerettem volna még egyszer…biztos mindenki utált, mert végig trombitáltam az órát…de hát ez van…mit csináljak???:)
A hét hátralévő napjaiban próbáltam talpon maradni és állapotomhoz képest a maximumot kihozni magamból…nem volt könnyű, mer t éjszakánként elég nehezen ment a levegővétel, de azért sikerült pihenni is egy kicsit.
Ja igen képzeljétek Sofi baba már teljesen egyedül is képes menni:D olyan kis cukorfalatJ viszont az egyensúlyérzéke nagyon nagyon jó..olyan helyzeteket tud megtartani, hogy csak ámulok és bámulok!!!
Tegnap meglátogattam a National History Museum-otJ vagy 3 órán keresztül sétáltunk benne Caroline-al…de tuti, hogy nem láttunk mindent!!! Aztán majdnem szert tettem egy téli kabátra is…de végül lebeszéltem magam..majd meglátjuk, hogy szuperál az,ami akár a téli kabát szerepét is betöltheti egy vastagabb pulcsivalJ
Ja igen…éééés most elérkezett a pillanat, hogy nagyon féltékenyek legyetekJ Na kit láttam biciklizni a Centrel Perkben?????:D Twilight rajongók figyelem a főszereplő kisasszony tekert el az orrom előtt tegnap délután:D és tessék elhinni…a tv-ben mindenki jobban néz ki!!!!
Na de most viszont be kéne pótolni az egész heti mozgás kihagyást mert érzem a km hiányt:D és egész szépen süt a nap..ki kell használni..na meg a kondi terembe is le kéne nézni…hátha ott lesz a fiúka, akivel egy időben szoktunk edzeni:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése