2011. október 1., szombat

Mert nem csak jó dolgok történhetnek...

A múlt hét nagyon jól telt...
A lányok aranyosak voltak..na persze voltak veszekedős pillanatok, meg mikor cseng már az ember füle a hisztitől:) de arra kell gondolni, h egyszer úgyis megunja...nekünk erősebb az akaratunk;)
A legkisebb nemsokára futkosni fog:D Nem is igazán tudom, hogy örüljek, vagy inkább aggódjak, mert mert ha tényleg elkezd szaladgálni magától akkor nem lesz megállás...pláne, ha fogócskázni fognak  Oliviával:D

Múlt szombaton került sor az első vacsimra:) először elmentünk Alice's Tea Cup-ba, ettünk egy fincsi szendvicset, majd egy édesség bolt felé vettük az irányt:D és kaptam halloween.es csokikákat:D nyammmnyammm (még aznap este elfogyott):), meg egy hatalmas csupacsoki mandulás valamit:D hát már annak is csak a hűlt helye van.....aztán sétáltunk egy jó csomót...:) meg is említette, h jó akkor legközelebb majd sportcipőt vesz:D hát mondom ehhez hozzá kell szokni, ha gyógytornásszal barátkozik az ember:D Amúgy tényleg vagy 4 -5 órán keresztül csak sétáltunk...kaptam fagyit, meg jeges kávét...és minden sarkon megkérdezte, h akkor kérek e még enni...:D hehehe
Aztán az este végén éppen sikerült elérni a vonatomat hazafelé:)
A vasárnap ismét a relaxálás ideje volt, na meg a maradék csoki elpusztítására is szakítottam egy kis időt...és ha ez még nem lett volna elég elláttam a baját pár méretesebb muffinnak is:D

A mostani hét is jól telt...segítettem gyerek ruhákat vásárolni, meg bevásárolni...na persze az elmaradhatatlan muffinok is a kosárba kerültek:d egy duplacsokis, és egy halloweenes változat:D mi tagadás ellenállhatatlanok:D

Ja igen, kedvenc kis kitalált történetem, ha a gyerkőcöket be kell imádkoznia  babakocsiba: Képzwljétek el, hogy amíg sétáltunk és Ti aludtatok, odajött hozzám egy mókus (mert erre egy csomó van) és azt mondta, h aki jó kislány lesz azzal megkereshetjük az ajándékot, amit elrejtett:) Na persze ehhez egy speckó útvonalon kell menni (ami jól bevált már az altatások során). Úgyhogy minden nap megyünk és próbáljuk megkeresni azt, amit a mókus elrejtett...ha ez a mese nem működne, akkor van még pár hercegnős, meg varázslós változat a tarsolyomban:) (csak tudnám honnan jönnek...):)

Na persze nem csak jó dolgok történtek....elkezdődött a szerencsétlenségek sorozata a hét közepén, amikor is sikeresen elhagytam 20 dolcsit a zsebemből...csak azt nem tudom hogyan....:S na mindegy egye rossebb..ez van kész, nem érdekel ( na persze tudni kell, hogy egész életemben egy kis macin(oviban), egy pulcsin kívül soha semmit nem hagytam még el) .
Erre még tegnap rárakott egy lapáttal egy kedves valaki......akinek remélem, hogy a kezei azóta már lerohadtak... ugyanis..míg én kis butus felpróbáltam egy pulcsit a tükör előtt..gondolván, h ahhoz nem kell sorban állni próbafülkénél...letettem a táskám a kocsiba mellém (SOHA SENKI NE TEGYE LE!!!!!!) és mire visszafordultam (5 sec)...a kicsinek és könnyűnek nem mondható táskácskámnak hűlt helye volt.....frankó:S
Fel alá szaladgáltam...security-hez meg a boltban háthamegtalálom..na persze nem lett meg szóval sprint haza, bankártyák letiltatása...próbáltam a telefont hívni..kicsörgött..lehet valamelyik kuka mélyén pihen a papírjaimmal együtt ( ami az összes magyar papír+ bankártyák.....és az amerikai bankártya, metrókártya, na meg a vonatbérlet... a kulcsom.hmmm a fényképező..na meg egy pulcsi, egy esernyő.....)
Biztos ami biztos be lett jelentve a  rendőrségen is...hátha lesz vki olyan cuki és beviszi a papírokat....(na persze...) úgyhogy találkoztam két rendőrbácsival is:D jó fejek voltak...mondták, h sajnálják...meg pojénkodtak sokat...és megjegyezték, h jó hogy mosolygok, mondom, ha sírok akkor sem lesz jobb..inkább a kínos mosolygás..az kevésbé gáz:D
De legalább az útlevelem meg a Soc.sec cardom megvan:D a két legfontosabb dolog....
Jó tanács: CSAK fénymásolatot hordjon magával mindenki, és pillanat ragasztózza a táskáját magához, hogy ha véletlenül leteszi, akkor se vesszen el..hanem ott maradjon vele.
Azért még egyszer visszamegyek a boltba..hátha vannak még jó fej   emberek és beadták a talált tárgyakhoz, vagy meghallom a telefon csörgését egy közeli kukában...naivitásom határtalan:D

Pusszancs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése