2011. november 7., hétfő

Amazing weekend...

Hát  azt kell, hogy mondja, hogy itt tartózkodásom alatt a legjobb hétvégére sikerült sort keríteni!!!!

A hét nagy része jól telt és nem volt semmi gond a gyerekekkel, de valahogy péntek délutánra én is nagyon elfáradtam, meg a középső kislány is, és ugye két fáradt ember nem igen passzol össze...kivéve, ha sikerül elaludniuk....ami ugye részemről teljesen kizárt volt, és részéről is..sajna...
Lényeg a lényeg, h én kb 3 órán keresztül azon próbálkoztam, h elaludjon..csak egy kicsit, nem sokat:)....de minden lehetséges eddigi bevált módszer csődöt mondott, hatalmas szomorúságomra...így mikor anyuka hazajött, egy kis feszültségoldó sétára és naplementefotózásra adtam a fejem. Közben pedig lebeszéltem estére egy találkozót egy dél-afrikai lánnyal Nicollal.
Séta után gyors összekészülődés, és elindultam a metróhoz, hogy majd akkor azzal megyek, mert pont megáll a megbeszélt helynél...na igen ám...de mióta nincsenek papírjaim, ha bulizni megyk szükségem van az útlevelemre...éreztem, hogy mintha nem lenne meg mindenem, mikor elindultam a laza 20 perces sétára (gyorsabb tempóban), majd mikor már majdnem odaértem tudatosult, hogy akkor mit is felejtettem el....így usgyi haza +20perc séta, és még éppen szerencsésen elkaptam a vonatot, ami nincs messze...de dupla annyiba kerül, és még a végállomástól sétálhattam 10 percet...de azt hiszem mindent összevetve csak 10-15 percet késtem:D Nem ne kérdezzétek, hogyan csináltam, mert nem szokásom időben elindulni:)
Nicol mondta, h tud egy jó helyet, ahol 5 feles 10$:D gyorsan oda is értünk és kikértük az első tequila szettet:D két koktéllal körítve...hát azt hiszem sokat mondok, de kb 15 percen belül a poharak aljára néztünk( hozzáteszem kb 2 hónapja nem ittam), majd akkor legyen biztos a mulatós este alapon még egy kör felest kértünk...amint kihozták szép sorban egymásutánban lemasíroztam a torkunkon:D ezután következett egy cigiszünet...na nem kell megijedni, ennyire még nem kanászodtam el, én csak kísérőt játszottam. Aztán vissza a bárba, ahol szóba elegyedtünk egy meleg fiúval...a fene essen a jól kinézős pasikba...tuti az összes meleg...majd még egy long island ice tea után, miből az alkoholmentes részt szerintem kifelejtették:) elmentünk egy helyre ahol ingyen pizzát kaptál, ha ittál valamit....én már akkor éppen jól éreztem magam, kezdtem nem érezni az orrom (ez a jel, ha kezdek kicsit becsípni:), úgyh gondoltam egyet és csak beálltam a pizzás sorba:D csodák csodájára kaptam is...na jó 1$ volt, de ez elvileg borravaló:D gyorsan befaltam, majd indultunk egy másik helyre. Itt én kértem még egy kis időt a levegőn...mindeközben végignéztem, ahogy letépik a pólót egy fiúról, és ahogy egy lány meg akar verni egy másik fiút...mindez nagyon szórakoztató volt:D aztán bent még ücsörögtünk egy kicsit, majd irány haza:) Metróval jöttem, mert az utolsó vonat, ami a ház mellett áll meg...elmegy 1:50kor..az első meg csak 5:30kor jön, és már nagyon fáradtak voltunk...szóval 4:30körül kb 30perc metrózás és kis séta után haza is értem...meglehetősen józanul..nem is értem hogyan...gyorsan ágyba bújtam, mert szombatra is lebeszéltünk már egy bulit:D
Az egyetlen, amit nem tudok megszokni, hogy a gyerekek hétvégén is 7 körül kelnek......és onnantól már egyhuzamban egyszerűen képtelenség aludni...de azért 10 ig fetrengtem, majd egy hosszabb skypolás a családdal, és készülődhettem is mert, Dórával megbeszéltünk egy találkozót 1re. Az este előtt már nem volt  kedvem hazajönni még egyszer, így minden fontos dolgot elraktam, és uccu neki, elsétáltam a metróhoz:D majd shopping:D mondjuk akkor nem vettem semmit, de ma szerncsésen beszereztem két meleg pulcsit, mert annak híjján voltam! Miután Dóra elment én még vagy 4 órán kerszetül bolyongtam a városban ide-oda,lejártam a lábam, de nem bánom:) Aztán összefutottam egy spanyol és egy ausztriai lánnyal, beültünk egy bárba, majd egy-egy koktél elfogyasztása után elmentünk a Bleecker st-re, ahol mit utóbb kiderült, iszonyatosan jó helyek vannak!!! Persze minden telis tele volt, de megérte nagyon!!! Oda még vissza kell menni az  tuti! Életemben először sikerült kipróbálni a beer-pongot is:D vicces vicces...bár a sör fel volt vizezve, ebben nincs kétség! Amúgy mi nyertünk:D A két labdát pedig megtartottam emléknek, na meg ha megint arra tévedünk akkor lesz mivel játszani:D az utolsó vonatomat is sikerült elkapni, mondjuk eléggé másodperceken múlott, de még éppen időben beszáguldottam az ajtón...bár mondták a csajok, hogy utána még nagyon jó volt a buli, dehát egyszerűen nem volt hozzá lelki erőm, h kivárjam a következő vonatot...még szerencsém is volt, mert a kaller bácsi nem jött jegyet kezelni, ami azt jelentette, h vasárnapra volt egy ingyen jegyem:) amúgy is tervben volt egy nagy séta még, így szépen dél körül elindultam metróval befele, majd a 6th ave-n belebotlottam egy fashion district nevű rendezvénybe:D mindenféle érdekességek voltak,  na meg finomságok! végül ügyesen szert tettem egy ingyen kávéra, ami pont addig elég is volt míg elsétáltam a centrál parkig, meg vissza a 5th ave-ra, ahol egy kisebb parkban megvacsoráztam az ingyen kóstolható csokikból, meg popcornból:) na jó tudom, nem a legegészségesebb, de finom volt:) Majd még betértem a h&m-be, ahol sok töprengés után végül szert tettem két meleg pulcsira, mert abból amúgy is hiány van!

Szép hét kezdést mindenkinek!
Pusszantááás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése