2011. november 13., vasárnap

A hét legjobb része ismét a hétvége:)

Ha a hétvégék továbbra is ilyen eseménydúsak lesznek, akkor nem kell panaszkodnom az biztos:D Ha eddig úgy éreztem, h esetleg nem használtam ki olyan intenzitással a partykat mint kellett volna, mostmár tuti nincs mitől tartanom:D

A hét lényegében kellemesen telt, a gyerkőcök is jól viselkedtek. Kedden Emmának nem volt iskola, így egyedül voltam hármójukkal. Reggel kicsit meg is voltam szeppenve, h mit is fogok csinálni, mert Olivia elég hiperaktívnak mutatkozott..jobban mint a megszokott....aztán persze megnyugodott, és onnantól kezdve, mint a kis angyalok (majdnem végig). Elmentünk piknikezni, meg vittünk színezőket, h legyen mivel elfoglalják magukat:) nem is lett volna semmi gond, de Olivia kitalálta, h akkor ő most leveszi a cipőjét és mezítláb mászkál...na mondom olyat nem játszunk....mert amúgy is köhög, meg tüsszög...nem hiányzik, h még fel is fázzon....mivel nem akartam visszavenni...fogtuk magunkat és hazajöttünk. Ebéd, aztán egy kis tv-nézés, hátha elalszanak:) így is lett:) Miközben a két kicsi aludt, én arcot festettem Emmának, és színeztünk. Jó nap volt!

A következő napon Olivia szintén végrehajtotta a cipőlevevős akcióját, így a tervezett játszóterezésre szánt időt kénytelen voltam jelentősen megrövidíteni...dehát ha nem fogad szót, akkor ez van....

Pénteken Veteran's Day volt= nem volt suli, itthon volt mindenki, apukát kivéve. Délelőtt korcsolyapályán voltunk, és Sofi baba elaludt rajtam:D, persze előtte kísérletezett felmenni a jégre, de az utolsó pillanatban mindig elkaptam:) A két nagyobb nagyon ügyesen korcsolyázik, irigylem őket, h mernek esni:D én már nem:D:D:D...így valószínűleg korcsolyatudásomat már sosem fogom tökélyre fejleszteni...
Aztán bevásárlás. A kicsik elaludtak a kocsiban így én maradtam velük, anyuka pedig ment a boltba. Sofi baba előbb felébredt, de egy fél órán keresztül sikerült csendben tartani, aztán Olivia is felébredt, és nagyon elkezdett sírni...meg is ijedtem kicsit, de szerencsére a végén sikerült megnyugtatni!

Közben írtak a lányok, h csináljunk valamit. Hát olyan 10 óra magasságában sikerült is összehozni egy találkozót 3man. Elementünk az előző heti bárba a Bleecker st-re. először élő koncert volt, aztán pedig következett a táncikálós rész. Nem tudom, h mi történt, de folyamatosan akkora szerencsém volt, h nem kellett fizetnem az italokért:D így a végére már nagyon jól éreztem magam:D természetesen megint játszottunk beerpongot:D Táncoltunk és a semmiből egyszer csak előkerült egy csokifiú:D kis cuuuuki:D táncoltunk, ettünk pizzát, éééés , amin nagyon meglepődtem, elkísért az állomásig, ahonnan megy a vonatom, sőt meg is akarta várni, annak ellenére, h majdnem elaludt:D Még vannak normális fiúk a világon:)
Mint utóbb kiderült az első vonatom 6:20kor jön....ami azt jelenti, h reggel 7kor értem haza...hát most mit mondjak..jó buli volt na:D (csak a kíváncsiabbaknak: telefonszámcsere megtörtént:)

2 és fél óra alvás után, igen jól látjátok, elkezdtük szervezni a szombat estét:)...a nap elején, még nem éreztem, h mennyire fáradt vagyok.. persze ez este már látszot...na mindegy...fél kiló alapozó, korrektor, púder és egyéb nagyon hasznos dolgok után, a kissebbe bevásárlószatyor méretű karikák eltűntek a szemem alól, és így már neki mertem vágni az estének...na igen előtte még egy mézes-fahéjjas kávét elnyalogattam, csak biztos, ami biztos alapon:)
Beültünk abba a bárba, ahol 5 rövid 10$. Még gondolkoztam rajta, hogy hát lehet haza kéne menni az utolsó vonattal..na ez olyan sebességgel röppent ki a fejemből, mint ahogy a rövidek, és a koktélok csúsztak a pocim  felé:D
Utólag belegondolva jó, h  nem mentem haza! Elmentünk a Webster hall nevezetű helyre, ahol mindenki nagyon jól érezte magát:) Össze is haverkodtam egy bostoni fiúkával:) (szintén megkaptam a számát).
A helyről azt kell tudni, h 4 emelet, minden emeleten különféle zene...house, electronic, d&b....tényleg minden.......éééééés amin nagyon nagyot néztem..az egyik szinten kisebb cirkuszi műsort is láttunk:D Égő buzogánnyal táncoló lányok(alig ruhában), majd a végén tüzet is nyeltek:D, gumifiú, aki irigylésre méltóan csavargatta a végtagjait ide-oda, meg össze vissza, és kb a két mutatóujján állt kézen, közben spárgázott a levegőben....szóval hűű meg ha:D, ééés ez még nem minden:D a végén egy kötélen kb 10 méter magasan(minden védő felszerelés nélkül) egy pár pörgött és különféle félelmetesebbnél félelmetesebb figurát mutattak be...volt, amikor csak egy lábbal tartották magukat, közben persze pörögtek....
Lényeg a lényeg, h nagyon szuper volt:D ilyen buliba otthon biztos nem jutok el:D
Sikerült itt is zárásig maradni, majd hogy egy kicsit előbb hazaérjek, a subway mellett döntöttem...az állomáson volt egy elég furi srác...de valahogy el kezdtünk beszélgetni...mondjuk nem bántam, h nem ott szállt le ahol én:)
Épségben, rendben hazaértem, majd a mai napot teljesen a relaxálásnak szenteltem:D:D:D forrócsokival, muffinnal, na meg persze fincsi gyümikkel, meg zöldségekkel:)

Kedden lesz az utolsó spanyol órám...egy részről kicsit szomorú vagyok, de úgy érzem, h a maximumot kihoztam a tanfolyamból, és egy német lánnyal is sikerült nagyon összehaverkodni:) szóval csak nyertem:D

Szép álmokat mindenkinek!











 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése