2011. november 28., hétfő

Thanksgiving+miegymás

Huhhh..azt hiszem egy kicsit elmaradtam a blogírással…na lássuk fel tudok-e idézni minden fontosabb pillanatot!
Először is a múlt hétvége megint parádésra sikeredettJ illetve a péntek…szombaton csak hanging around volt a Bryant Parkban.... a kutya-macska kiállítás után, na és előtte voltak még hétköznapok is, persze azok közel sem olyan élménydúsak…bár, ahogy vesszük…a gyerekek mellett sosem lehet unatkozni:D
szóval akkor kezdjük időrendi sorrendben:
Múlt kedden volt az első olyan kedd, amikor nem kellett spanyol órára mennem, mert már vége lett…ez valahol jó, valahol nem…de legalább lehet relaxálni egy kicsit, mert a gyerekek korcsolyázni mennek, szóval at least 2 óra egyedüllét a lakásbanJ ez pont arra elég, hogy megnézzek egy filmet, és szépen komótosan megvacsizzak közben, esetleg  ha megnyirbálom  az időmet , még egy kis futás is beleférhet akár:D
Ja igen… szerdán Emma nem ment suliba, mert valami szünetük volt…úgyhogy 4-esben töltöttük a napot, nem volt semmi említésre méltó..azt hiszem, bár már elég rég volt…azt tudom, hogy a két kicsi szerencsére kidőlt a délután folyamán, én és Emma pedig színeztünk. tényleg gyorsan elteltJ
Szerdán este túlóráztam, mert szülőértekezlet volt a suliban, én fektettem a gyerekeket több kevesebb sikerrel, de persze a végén mindig a nagyobb győz:D és a kicsik 8-kor már az ágyban is voltak:D hehehe:D Olivia egy kicsit hisztizett, de belátta, h jobb az ágyikóban lenni, mert ott esélyes a simi-simire, míg az üres nappaliban csak egyedül érezné magát.
Valamelyik nap Sofi babát kétszer is a zuhany a lá kellett dugni, mert robbant a pelus:S nah az nagyon nem jó…..pfffffujjjjjj…..de szegényemnek jön a foga, vagy nőJ és nem tehet róla , ez ilyen gyerekkel velejáró dolog:D
Aztán már itt is volt megint a várva várt hétvégeJ Pétekre beterveztünk egy kisebb találkozót a spanyol és a német lánnyal aztán csatlakozott még egy macedon is.  Sikerült meglátogatni azt a helyet, ahol 5 shot 10$:) a lányok még nem voltak, szóval már miért nemJ A spanyol lány nagyon szeretett volna wiskheyt inni…hát gondoltam csatlakozom, és gyorsan 5 kis felespohár fenekére néztünk, csak nehogy szárazon maradjon a torokJ
Majd a szokásos hely felé vettük az irányt. Kint találkoztunk a tulajjal, aki már jó barátunkJ így ingyen belépő, és welcome drink is dukált…hihi..hát kell ennél több?! Táncikálgattunk, míg a hely be nem zárt, majd sikeresen hazakeveredtem….miután kiderült, h a metró nem visz oda ahova szeretném, mert építkezések folynak…..na remek hajnali 5kor mi lehetne jobb…így bronx közepén egy tök ismeretlen helyen, kb 25 utcányira a háztól lerakott a metrópótló busz…..nah mondom remek…térkép sehol, meg majd hülye leszek elővenni az utcán….ha nem muszály nem leplezem le magam, h lövésem sincs hol vagyok…..így elindultam nagy bátran, majd kb 20 perc kutyagolás után kilyukadtam ugyan annál az utcánál…..na ezt ne kérdezzétek hogy csináltam, mert  NY utcái merőlegesek és párhuzamosak, mint egy kockás füzet….így nem volt mit tenni, összevadásztam egy taxit, és szépen hazahozattam a kis fenekem..jóó borsos áron, de hát ha nem  lehet mit csinálni….de legalább a sofőr jófej voltJ első kérdései között szerepelt, hogy honnan is jöttem, meg hány éves is vagyok tulajdon képpen??:D hehe sikeresen betippelt  18-ra:D  Éljen a letagadható 4 év:D   A végén kaptam egy telefonszámot, h ha kell taxi akkor majd hívjam őt. Csak szépen magamban hozzátettem, remélem nem lesz szükség még egyszer ilyenre!
Aludtam kb 2 órát,  majd keltem, mert mentünk a családdal kutya és macska kiállításraJ Kicsit fáradtan, de jól leplezve bevettük a várost, és megérkeztünk a helyre. Egy nagy csarnook tele cukibbnál-cukibb kutyákkal macskákka…bár szegéyneket nagyon sajnáltam, mert mindenki össze-vissza tapizta, simogatta, szorongatta őket….:( de jól tűrték a szerencsétlenek. Lényeg, hogy találkoztam magyar Kuvasszal, és Pumival is:D még a kutyáinkról is híresek vagyunk.hehehe
Na meg ezen kívűl végre élőben is láttam álmaim macskáját, ami mellesleg amerika nemzeti cicusa is (main coon), és csak úgy említés szintjén a drága, kistigris méretű 10-15 kg-ra is megnő:D Na tuti, hogy ilyenem lesz, és ezzel fogom a leendő férjemet az őrületbe kergetni:D Ezúton is üzenem neki: Rettegj:D
Utána magányosra fogtam a dolgot, és föl alá sétálgattam a balvárosban, majd tali a spanyol és a német lánnyal, kivételesen nem mentünk  bulizni, de azért így is sikerült elütni az időt:D Kitaláltuk, h kalóriabombára van szükségünk, így célirányosan a meki startoltunk, majd mivel még gyerek volt az idő, H&M. Itt egymásnak válogattunk össze őrültebbnél őrültebb ruhadarabokat, majd egy rögtönzött divatbemutató keretein belül, és a nevetéstől fulladozva, csináltunk pár fotót, majd mindenki szedte a sátorfáját hazafelé, mivel én már megint csak 2 órát aludtam, kicsit elfáradtam.:)
Vasárnap azt hiszem relaxáltam…..bár be kell valljam, nem emlékszem…az tuti, h semmi hasznos dolog nem sült ki a napból…Ja hopsz közben eszembe jutottJ twilight 4-et néztem egy csapat némettel, akik először csak németül akartak beszélni…na ez annyira nem tetszett..bár a nagy részét értettem…azért mégis na…a végén szerencsére átváltottak angolra, de  már éppen azon voltam, h lelépek. A film  nagyon tetszett, szerintem az egyik legjobb lett az eddigiek közül! Ez volt az első mozizásom itt…és mit mondjak, meg voltam döbbenve, mikor mindenki sikítozásban, kurjongatásban és tapsolásban  tört ki, mert a farkas fiúcska ledobta a pólóját:D jó persze Adonisz teste van…szegényem sajnáljuk is érte:D, na de azért mégis ez egy mozifilm könyörgöm:D és inenntől kezdve, ha történt valami, a tömeg morajlott:D vicces volt nagyon!!!
Aztán hétfő, kedd, szerda a szokásos. Szerda estére kaptam egy vacsi és mozi meghívást, ami egész jól sikerült, bár egy olasz étteremben voltunk, és meg kell, hogy mondjam, apukám spagettije 1000x jobb, mint az amit ott ettem…..sőőőt állítom, h még én is jobbat csinálok!!! Ezek után Jack és Jill filmet néztünk…voltak benne jó poénok, de néha azért fárasztó volt….egyszer nézhetősnek elmegy.
Csütörtökön korai kelés a késő fekvés ellenében….ez van, aki éjjel legény nappal is legyen az szokták volt mondani ugyebárJ ezen a napon volt Thanksgiving. A családok meglátogatják  a barátokat, családot és együtt töltik az ünnepet, meg a hosszú hétvégét, mert nem mellesleg 4 napos ünnep..többé kevésbéJ Ilyenkor kerülnek elő a filmekből már jól ismert fogások, mint pl a pulyka és a cranberry szósz. Na már most az utóbbi valami isteni, úgyhogy tuti csempészek haza ezekből a bogyókból..na persze, ha a táskám engedi:D Meg mivel egy indiai családnál voltunk, egy csomó indiai fogás is volt! Legjobban a chili chicken tetszett…ezen meg is voltak lepődve, mert baromi erős volt:D de kicsi Ancsi jól bírta!!!:)
 Jah igen és Hálaadás napja után Black Friday, amikor is mindenhol hatalmas akciók a boltokban, az emberek meg megőrülnek a vásárlási mániától, és mint pók a falon futkosnak boltról boltra. És még szerencsésnek mondhatom magam, mert én Washingtonban voltam, nem pedig NYC-ban (ott a hétköznapokon olyan tömött  bolt, mint a DC-ben volt). Szóval a pénteket D.C-ben töltöttem, illetve kb 5-6 órát…ezalatt bevásároltamJ, és minden nevezetességét megnéztem a városnak! Sutyiban még pár nem éppen szabályos kép is készült arról az épületről, amelyik 5szögre hasonlítJ na aki így sem találja ki……:D végigszaladtam a National Mall-on, és J.F. Kennedy sírjánál is jártam. Sokat metróztam, és csak 1szer néztem rá a térképemre:d annyira büszke vagyok magamra, h egyszer sem tévedtem el, vagy szálltam rossz metróra:D:D:D pedig ez nem rám vall!!! ÉÉÉS a végén úgy kellett visszakeverednem Marylandbe, hogy elmentem az egyik metróvonal végállomásáig, majd, meg kellett keresnem egy buszt, azzal elmenni a végállomásig 8hozzáteszem, körjárt volt…) éés ott vettek fel. Jelentem Mission is possibleJ még nekem is csodák csodájára!!!
Szombaton a gyerekeket korcsolyázni, meg falat mászni vitték, én gondoltam körbesétálom a környéket, így maradtam a házban….volt egy adó, amin csak karácsonyi filmeket játszottak, ebből 2őt gyorsan meg is néztem, isteni, forró meggyes pite és vanília fagyi társoságában, majd persze egy kis desszertnek jött a pumpkin pie is:D nyaaaaaammm. Persze hálaadás a családon kívül az evésről szól leginkább:D:D:D
A környék körbesétálásánál kisebb bökkenőbe szaladtam, mert ha azon a környéken nincs kocsid, akkor gyalogolhatsz az út mentén, míg el nem éred a következő lakópark bejártát….hát ezt a 3. után meguntam, így visszafele vettem az irányt és inkább olvastam egy kicsit. Egyébként ezen a hétvégén szokás kirakni a karácsonyi díszeket is, így láttam pár érdekességet, de azért a nagyon csicsás dolgok még nem kerültek fel a házakraJ Este 5 gyerkőc társaságában megépítettem életem első mézeskalács házikóját:D  Én voltam az irányító:D hihihihi…bááár csak meg lehetett volna kóstolni!!!! Na de majd karácsonykor csinálok fincsi saját gyártású mézeskalácsot!!!:D
Vasárnap haza indultunk, átszeltük Baltimore-t és Philadelphya-t, vagyis utóbbiban megálltunk az ikeában, és ettünk finomat. Én spec egy spenótos-sajtos palacsinaszerűséget, meg egy olyan csokitortát, hogy az szinte már beszélt…hát az valami isteni volt!!!  Este 10 körül hazaértünk..kis alvás…és a mai nap….

Drága gyerkőcök nem akartak aludni menni fél 1kor…mondom jó, akkor nem alszotok….így én gondoltam egyet, levettem egy könyvet a polcról és szépen elkezdtem olvasni nekik a mesét, drága Olivia 2-kor kidőlt mellettem:D és Sofi baba is nagyon bújt és tette a térdemre a fejét…így gyorsan ágyba dugtam őketJ De előtte Sofin pelenkát cseréletem, ekkor még nem aludt, de mire befejeztem a műveletet, már az igazak álmát szenderegte:D na persze nem azért mert olyan sokáig tartott a művelet:D Hahhhh biztos ilyan jó a technikám…..:P
Ja igen és kreáltam egy kukoricás-meggyes 5perces sütit is….alappor a tálba, tojás, olaj, tej mellé, kis kavarás, tepsibe, sütőbe, és kész a süti……nem szeretek így sütni…kell a kihívás…ez van:D
Azt hiszem minden fontosabb dolog eszembe jutott így a végén:D Csak győzzétek elolvasni:P
Pusszancs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése