2011. augusztus 19., péntek

Vízumintrjú

 A pár napos izgulás után végre fellélegezhetek: EVERYTHING IS IN ORDER!!!
Egészen könnyen megtaláltam a nagykövetség épületét...bár nem volt nehéz kiszúrni a hatalmas kordont és az építkezést...bár a bejárat, nem mondanám, hogy nagyon egyértelmű helyen van...de lényeg, h megtaláltam:D 9:15re volt időpontom, persze 9 előtt nem engedtek be...szokásos kérdés: van e szúróeszköz és hasonló kis szépségek a táskámban...mondom nincs, de azért belenézett a biztonsági őr, majd mondta, h a saroknál jobbra, ahol a látogató tábla van. Ott egyesével hívták be az embereket, fényképező, telefon, pendrive kint marad, a többi mehet:), a kapu szerencsére nem sípolt, így vére bejutottam. Sorszámhúzás 141, majd hosszú-hosszú-hosszú várakozás, tekintve, hogy még az első ablaknál is vagy 10en voltak előttem:S Közben összeismerkedtem egy kedves nénivel, legalább volt kivel beszélgetni.
És végre sorra kerültem, ekkor már tudtam, hogy utána még nagyon sokat fogok várni..de hát valamit valamiért...mire odajutottam  a második ablakhoz már vagy 11-fél 12 volt...egy jó tanács, inni és enni  mindenképpen vigyetek magatokkal:) és/vagy valami olvasnivalót! A konzul néni 5 perc alatt lerendezett, ujjlenyomat + két kérdés foglaljam össze pár mondatban miért akarok kimenni, és mit akarok utána csinálni. Elmondtam 3 mondatban, majd mondta, hogy akkor hétfőn-kedden küldik valamikor.
El sem hiszem, hogy körülbelül 2-3 hét alatt sikerült minden papírt elintézni...ami pedig azt jeleni, hogy most már biztos az indulás:) 29------> HELLO FLORIDA, majd 09.02-----> NEw YORK!!!

Ami azt illeti még gyorsan be kéne szereznem egy bőröndöt, mert az előző eléggé megsínylette a finnországi utakat....:S de már ez a legkevesebb. Host anyuka a lelkemre kötötte, hogy nem vigyek sok ruhát, mert akkor a hazaúttal nagy bajaim lesznek...hát el is hiszem, magamat ismerve:)...bár akkor apuéknak is meg kell mondani, hogy szerezzenek be még egy nagyobb szekrényt, mert így is alig férek el benne...

Már csak a csomagolás van hátra ...na meg már lehet izgulni a repülés miatt:)

Pusszancs



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése