2011. augusztus 22., hétfő

Repülés

Ma megkaptam a repülőjegy információkat is...hát  nem mondom, hogy nem örülök, mert mégiscsak megvan...de 2x át kell szállnom:( és egyedül utazok egészen Washingtonig, ahol majd találkozom 3 német lánnyal, de az út nagy részét az izgulásnak szentelhetem... Először Münchenben kell majd átszállnom, odáig 1:15-öt repülök, majd München- Washington 9:15 és aztán Washington-Tampa (Florida) 2:13. Ha most nem szeretem meg a repülést akkor soha:) Bár ha abból indulok ki, hogy a  Finnországba való repülés során is halálra untam magam, pedig az csak 2 óra körül volt, akkor most tuti hulla leszek, mire földet érünk:)
Azért nagyon kíváncsi voltam, hogy mégis mennyibe kerülhetek az ügynökségnek..mert azt gondoltam, hogy nem lesz olcsó....de  ez még engem is megdöbbentett....majdnem 900ezer HUF.....azt hiszem ehhez most nem fűznék semmit...még mindig nem fogtam fel, jah és nem első osztály:D
Hozzátenném, hogy arról a gépről még nem tudok semmit, amivel New Yorkba fogok utazni, mert ugye a család ott lakik...remélem még az is időben kiderül!
Hűen magamhoz még nagyon sok tennivaló van erre a hétre, csak nehogy véletlenül unatkozzak:)
Nem akarok búcsúzkodni, mert nem jó, és nem is szeretek...de azért valami 'búcsúbuli" szerűséget össze kéne még hozni (legkésőbb pénteken, mert a szombat már nagyon közel van az induláshoz...és elég időt szeretnék hagyni a regenerálódásra is:)
Még mindig nem hiszem el, hogy hétfőn indulok.....

Következő bejegyzésem valószínűleg már Floridából íródik;)
Addig is szép nyár végét mindenkinek!!!
Pusszancs 

2 megjegyzés:

  1. Nem lesz a repülővel semmi baj, aludj alatta :)
    Remélem akkor pénteken találkozunk!
    Pussz

    VálaszTörlés
  2. De jóó megvan az első tag is;) Zsuuuuuuzsiiii:D:D
    Pénteken mindenképpen, és majd megpróbállak felvinni benneteket a várba is:)

    VálaszTörlés